El passat divendres 24 de gener, l’alumnat del Col·legi Santa Cruz de Mislata assistirem a l’activitat programada pel Palau de la Música “Ritterballet”. L’Orquestra de València i la companyia de dansa d’Eva Bertomeu van oferir un magnific concert amb la finalitat de transmetre la vida i obra de L.V.Beethoven des d’una perspectiva pròxima i actual destinada a sensibilitzar a l’alumnat.
RITTERBALLET va ser un concert coreografiat que ens va convidar, d’una forma amena i sorprenent, a descobrir un Beethoven menys conegut i a endinsar-nos en les relacions existents entre la música, la dansa i l’expressió corporal.
En aquesta activitat participaren alumnes dels diferents cursos d’ESO, des de 1r fins a 4t. Totes i totes van passar un dia genial rodejats de música.